Het traject heeft mij geholpen om een overzicht te krijgen van wat ondernemen allemaal inhoudt : het financiële plaatje duidelijk krijgen, communicatie, hoe efficiënt werken, je cliënt aanspreken op een manier die hen aanspreekt. Het schetst een heel duidelijk kader waarbinnen je werkt als ondernemer in de geestelijke gezondheidszorg. Zeker in combinatie met zaken die je kan vinden door je membership op het Konnektit platform zoals boekhouding, beroepsgeheim,…
Het heeft me ook geholpen om de eerste stappen te zetten in het meer stevig staan in wie ik ben en waar ik voor sta. Dat is voor mij een hele uitdaging en daar heb ik belangrijke stappen in kunnen zetten. En dat is zeker dankzij het vertrouwen dat ik heb gekregen van Sonja daar in (waarvoor dank). Ik voel me echt en oprecht gesteund. Het is duidelijk dat Sonja je echt wil helpen om je praktijk succesvol te maken op een manier die bij jou past.
Het doorlopen van het traject in groep is zeker ook een meerwaarde. Het is fijn om te merken dat je niet alleen bent in je strijd, iedereen voert een strijd, ieder op zijn manier. Sommige dingen herken je bij anderen en soms zijn de dingen die anderen doen net stimulerend of geven ze inspiratie over hoe jij de dingen kan aanpakken. De live dag was in dat aspect zeker een meerwaarde maar ook alle Q&A's.
Wat mij betreft zou iedereen een dergelijk traject moeten volgen. Het geeft je steun, zekerheid, inspiratie en kracht om door te zetten.
Want het is zeker niet altijd de gemakkelijkste weg om te kiezen maar als het voor jou als de enige manier voelt, dan is het traject heel waardevol.