ONLINE: Bespaar tijd en werk efficiënter door gebruik te maken van de juiste tools

22 november 2022

Er komt heel wat kijken bij je job. Denk maar aan alle dossierbeheer, facturen en betalingen, opvolgen van potentiële nieuwe cliënten en allerhande andere administratie.

Voor je het weet steek je veel te veel tijd – en misschien wel een stuk van je vrije tijd – in al die extra taakjes.

Het is dus belangrijk om de juiste tools en middeltjes te gebruiken om dat werk zo goed en zo efficiënt mogelijk te doen. Zodat je je meer kan focussen op je échte job en minder tijd moet stoppen in al die extra dingen – die je vaak ook niet zo graag doet.

In dit Konnektit moment leren we je graag hoe je jezelf efficiënter maakt, en hoe je zelf op zoek kan gaan naar de juiste tools om jouw praktijk te ondersteunen.

 

  • Hoe kan je in kaart brengen wat jij precies nodig hebt?
  • Hoe ga je vervolgens op zoek naar de juiste software oplossing(en) of IT partner? Hoe maak je die keuze?
  • Waar moet je precies allemaal op letten? Is zo’n software wel veilig? Wat zijn de risico’s als ik een bepaalde oplossing begin te gebruiken?
  • Wat brengt het mij op? Kies ik best voor gratis software? Wat is een redelijke prijs voor software?
  • Wat voor soort tools en oplossingen zijn er eigenlijk beschikbaar? Waar moet ik me op focussen?
  • Wie of wat kan mij helpen in deze keuzes?

 

We maken de sessie zo concreet en informatief mogelijk, zodat je daarna effectief zelf de eerste stappen kan zetten om jouw onderneming efficiënter en digitaler te maken.

Spreker

Johan Huygh startte 10 jaar geleden met ToManage, met een heel specifieke focus: ondernemers en kleine KMO’s helpen om efficiënter en digitaler te worden. Heel wat bedrijven worstelen immers met dit soort zaken, omdat de kennis niet in huis is, het inhuren van deze kennis onbetaalbaar lijkt en het kopen van een stukje software vaak aanvoelt als een sprong in het duister.

ToManage helpt net die ondernemers en bedrijven om dit soort problematiek wél aan te pakken. Door op een zeer betaalbare manier te leren wat je kan verbeteren, hoe je deze noden kan vertalen in échte oplossingen, en hoe je ervoor zorgt dat elke investering in digitale oplossingen een succes is.

Johan heeft een bagage van meer dan 25 jaar in de IT sector. Hij heeft zich altijd al beziggehouden met het vertalen van bedrijfsnoden naar software oplossingen. De kennis die hij in grote en kleine bedrijven heeft opgebouwd in zijn carrière gebruikt hij nu om kleine KMO’s en solo ondernemers verder te helpen. Ondertussen zijn er 6 mensen actief in het bedrijf, elk met een bepaalde focus en specialiteit.

Wanneer?

22 november 2022 van 10u tot 12u

Waar?

Online.

Wie ingeschreven is, krijgt gedurende 14 dagen de toegang tot de opname.

Investering

 

  prijs excl. btw
Basisprijs 69 euro
Konnektit basic lid 59 euro
Konnektit plus lid GRATIS
Konnektit premium lid GRATIS

 

Ter info: Konnektit momenten komen niet in aanmerking voor de KMO-portefeuille.

Praktische informatie

Heb je vragen of ervaar je problemen bij het inschrijven, aarzel niet om ons te bellen of mailen.

Inschrijven

Persoonlijk

*
*
Straat *
Nummer *
Postcode *
Gemeente *
*
*

Werk

*
Straat *
Nummer *
Postcode *
Gemeente *
*
*
*
* (vul n.v.t. in indien niet van toepassing)

Vragen?

Konnektit

Sonja Delbeecke
GSM 0496 50 56 65
Email sonja@konnektit.be

 

Wil je op de hoogte gehouden worden van onze opleidingen, blogs en tips ontvangen?

Klik hier